Cz_flag Uk_flag

Co?

Druhou stěžejní otázku lze formulovat například takto: „Co přesně potřebují naši zaměstnanci umět?“ Nebo v rámci širšího pohledu: „Co naše společnost od jazykové výuky očekává?“ A přesně tuto otázku my položíme vám jako první.

 

A další, neméně důležité otázky budou následovat:

 

  • Čím se vaše společnost zabývá, jaké postavení zaujímáte na trhu? Jakým rizikům čelíte? Kdo jsou vaši konkurenti? Jak může vašemu byznysu pomoci jazykové vzdělávání?
  • Jako co má jazyková výuka sloužit? Jedná se o benefit pro zaměstnance nebo o důležitý pilíř jejich rozvoje? Kteří vaši zaměstnanci budou mít na výuku nárok? Budou se na ní finančně spolupodílet? A kteří zaměstnanci ji naopak budou mít povinnou? Jak je motivovat k docházce?
  • Začínáte s jazykovou výukou nově nebo měníte dodavatele? Proč? Po jaké době? Co chcete změnit?
  • Co od výuky očekáváte? Představte si naši schůzku po půl roce či roce od zahájení výuky – kam studenti za tu dobu došli, co umějí? Kam je chceme rozvíjet dál?


Na všechny tyto otázky chceme v rámci úvodní analýzy hledat odpovědi spolu s vámi a na jejich základě modelovat vhodný rozvojový plán vám na míru. Jeho součástí je i detailní vstupní testování studentů pomocí tzv. Caledonian School Audit, u náročnějších projektů i fáze tzv. Caledonian Language Screening.

 

V Caledonian School máme zkušenost s realizací velkých vzdělávacích projektů (ČEZ, a. s., ŠKODA AUTO a.s., RWE) i s koncepty menšího, ale o to třeba specifičtějšího rozsahu. Dokážeme výuku přizpůsobit jak například výrobním společnostem, tak státním institucím. Známe specifika jazykového rozvoje ve sféře bankovnictví a pojišťovnictví, telekomunikací, v průmyslu a také IT. Věříme, že naší nejlepší vizitkou je přes 200 firem a institucí, které v tuto chvíli zúročují naše letité zkušenosti.